Integratie cloud contactcenter met Elektronisch Patientendossier
Talkdesk, aanbieder van cloud contactcenter-oplossingen, heeft aangekondigd zich in de Verenigde Staten aan te sluiten bij het Pals-programma van Epic Systems. De integratie van het Healthcare Experience Cloud-platformversterkt de elektronische patiëntendossier (EPD)-software van Epic.
'De ziekenhuizen, onafhankelijke praktijken en andere bedrijven die we ondersteunen, streven voortdurend naar verbetering van de patiëntervaring. De juiste technologie speelt een cruciale rol in het vermogen van zorgverleners om efficiënte en gepersonaliseerde interacties met patiënten te realiseren,' aldus Sam Seering van Epic. 'Bovendien krijgen patiënten verbeterde selfservice-mogelijkheden en contactcenter-managers zullen verrijkte analyses hebben door Epic- en Talkdesk-gegevens op nieuwe manieren te combineren.'
Het nieuwe programma vergemakkelijkt nauwere samenwerking op het gebied van technologische toegang, ondersteuning bij de marktintroductie en technische ondersteuning tussen Epic en Talkdesk. De twee bedrijven bieden gezamenlijke klanten onderling verbonden oplossingen voor de patiëntervaring, inclusief spraak- en digitale contactcentermogelijkheden van Talkdesk, rechtstreeks geïntegreerd met de huidige en toekomstige functies van Epic's Cheers CRM-suite.
'We hebben de verplichting om een ervaring te creëren voor onze consumenten die zo naadloos en verbonden is als menselijkerwijs mogelijk is. Een nauwe afstemming tussen strategische technologiepartners is essentieel om de digitale en op AI gebaseerde reizen te creëren die zij verwachten,' aldus Jeffrey Sturman van Memorial Healthcare System. 'De diepere relatie tussen Talkdesk en Epic gaat ons helpen onze doelen sneller te bereiken en te blijven innoveren ten behoeve van de patienten die we bedienen.'
'Contactcenters zijn verantwoordelijk voor belangrijke raakpunten tussen patiënten, leden of verzorgers en zorgbedrijven. Generatieve AI verandert het spel en biedt enorme potentie om de patiëntervaring te transformeren,' meent Patty Hayward van Talkdesk. 'Samen zorgen Talkdesk en Epic dat zorgverleners de personalisatie en het gemak kunnen bieden die patiënten en hun families verwachten en verdienen.'