AI-gedreven customer experiences
Avaya toont op GITEX Global in Dubai hoe bedrijven AI-gestuurde klantervaringen kunnen vormgeven. Het bedrijf toont sectorspecifieke use cases die de potentie van kunstmatige intelligentie voor de hele customer journey belichten.
De door Avaya getoonde oplossingen combineren kunstmatige intelligentie met bestaande systemen, waardoor bedrijven op elke stap van hun innovatieproces op maat gemaakte AI-ervaringen kunnen introduceren zonder de lopende activiteiten te hinderen. Michiel Noordermeer, Managing Director van Avaya Benelux, licht toe: ‘In de huidige zakelijke wereld is 'kunstmatige intelligentie' de term die alles samenvat. Met de kracht van AI kunnen bedrijven de klantervaring naar een hoger niveau tillen. Avaya streeft ernaar om deze technologieën naadloos te integreren in de contactcenters van onze klanten.’
Avaya demonstreert op GITEX Global in Dubai hoe organisaties van allerlei grootten en sectoren hun teams kunnen uitrusten met geavanceerde AI-gereedschappen om een verbeterde klantenservice te bieden. Deze demonstraties, onderbouwd met echte use cases, tonen aan hoe bedrijven hun bestaande investeringen kunnen uitbreiden voor een nog betere klantervaring. Enkele hoogtepunten van de presentaties op GITEX zijn:
The Future of Experience, Powered by Generative AI
Avaya verkent hoe generatieve AI de customer experience in de creatieve sector kan transformeren, variërend van agentervaring tot klanttevredenheid.
Hybrid AI
De Hybrid AI-oplossingen combineren traditionele chatbots met geavanceerde AI-tools, waarbij de focus ligt op een vloeiende overgang tussen bots en medewerkers.
Next-generation employee experiences powered by AI
Het bedrijf demonstreert geavanceerde tools die niet alleen de klantenservice optimaliseren, maar ook de welzijn en efficiëntie van medewerkers bevorderen.