Marsh Finance en Sabio bundelen krachten voor optimale klantinteractie
Marsh Finance, een grote autofinancieringsmaatschappij uit het Verenigd Koninkrijk, is een samenwerking aangegaan met Sabio Group om de interactie met klanten en makelaars naar een hoger niveau tillen.
Ter ere van het 50-jarig bestaan van Marsh Finance, markeert de samenwerking met Sabio een belangrijke mijlpaal. In het meerjarige contract is vastgelegd dat Sabio verantwoordelijk zal zijn voor het onderhoud en de ondersteuning van de Genesys Cloud klantenservice-infrastructuur van Marsh.
Andrew Marsh, algemeen directeur van Marsh Finance, is enthousiast over de samenwerking. Hij benadrukt het voortdurende streven van het bedrijf om te moderniseren en te optimaliseren. Een belangrijk onderdeel van dit project is de introductie van live chat en digitale betalingsmogelijken van Sycurio. Deze toevoegingen zorgen voor een efficiëntere communicatie en verhoogde klantbeveiliging.
De samenwerking tussen Sabio en Marsh komt op een cruciaal moment. De Britse Financial Conduct Authority (FCA) is namelijk bezig met het invoeren van nieuwe consumentenplicht-regels. Deze nieuwe regels stellen hogere eisen aan consumentenbescherming in de financiële dienstverlening. Met dit initiatief laat Marsh Finance zien dat ze klaar zijn om deze nieuwe normen direct te hanteren. ‘Dit project is uiterst belangrijk, omdat het in lijn is met de regels van de FCA’, vertelt Marsh. ‘Met Sabio zetten we niet alleen een nieuwe standaard voor klantenservice in de financiële sector, maar voldoen we ook aan alle compliance-eisen.’