CX Leadership Circle
Het CX Leadership Circle (CXLC) programma voor kennisuitwisseling is ontworpen om CX leiders in staat te stellen hun vaardigheden te verbeteren en hun organisaties te helpen om strategische doelen te bereiken.
Het CX Leadership Circle (CXLC)-programma voor kennisuitwisseling is ontworpen om CX leiders in staat te stellen hun vaardigheden te verbeteren en hun organisaties te helpen om strategische doelen te bereiken.
De CXLC vindt plaats van 11 t/m 13 december 2023 en biedt diepgaande kennis op het gebied van klantbeleving, tijdens hoogwaardige en persoonlijke workshops krijgt u de kans om te reflecteren op uw strategie en om de aanpak van CX binnen uw organisatie te verfijnen.
In gezelschap van een kleine 'cirkel' van vakgenoten van andere organisaties en met veel persoonlijke aandacht, streeft het CXLC-programma ernaar uw rol te versterken om zo een nog impactvollere CX-leider worden.
Het programma is samengesteld en wordt begeleid door Ian Golding en NECXT, het adviesbureau voor klantgerichtheid en al meer dan 10 jaar organisator van het Nationaal CX Event. Ian Golding is een wereldwijd gerespecteerd CX expert en pionier op het gebied van klantbeleving.
Meer informatie: CX Leadership Circle