Groei Westfield Mall of the Netherlands zet door
In de mall openen nieuwe brand stores, die bezoekers een bijzondere shopping experience bieden. De belangstelling voor een gezonde en bewuste levensstijl en op het gebied van technologie en innovatie weerspiegelt in het merkaanbod.
New Balance lanceert een gloednieuw retailconcept dat ontmoeting en inspiratie centraal stelt, met een oppervlakte van 384 vierkante meter. Ook het nog steeds groeiende sportkledingmerk Under Armour opent een prachtige nieuwe winkel. Voor jonge sportievelingen is een filiaal van Footlocker Kids geopend en Nike gelooft in de kracht van de Mall en breidt hun bestaande winkel verder uit.
Op het gebied van technologie en innovatie opent Samsung, na een aantal zeer inspirerende activaties, hun eerste Experience Store in het Central Plaza met een oppervlakte van 414 vierkante meter. DJI, ‘s werelds meest vooraanstaande drone-producent, opent in samenwerking met camera-icoon Hasselblad, een unieke conceptstore. Westfield Mall of the Netherlands biedt naast deze merken ook ruimte voor upcoming brands en boutique stores. Dat deze mix succesvol is, blijkt onder meer door het gestegen aantal bezoeken.
'We zijn verheugd en trots dat het concept van Westfield Mall of the Netherlands zowel merken als bezoekers aanspreekt. Wij stellen de behoeften van onze klanten centraal en passen daar ons aanbod op aan. We zien aan het groeiend aantal bezoekers dat deze aanpak werkt', zegt Jurn Hoeksema, coo Unibail-Rodamco-Westfield.