HubSpot en TikTok bundelen krachten
HubSpot en TikTok hebben de handen ineengeslagen om gerichte klantacquisities voor wereldwijde B2B-merken te vergemakkelijken. Dankzij de integratie kunnen gebruikers makkelijk leads vinden en vastleggen in het Smart CRM-systeem.
Het gaat hier om de allereerste CRM-samenwerking ter ondersteuning van TikTok leadgeneratie, waardoor bedrijven van deze nieuwe tool kunnen profiteren. Met de no-code integratie-interface van het platform kunnen HubSpot-klanten de enorme sociale media-reikwijdte van TikTok benutten om hun leadgeneratie aanzienlijk te verbeteren. Alle potentiële leads worden ook gecentraliseerd in één platform.
Het Smart CRM-systeem verzamelt alle gegevens van klantgerichte operaties, wat resulteert in een consistente klantbeleving, inzichtelijke gegevens, slimme workflows en contextuele analyses. ‘We zoeken altijd naar manieren om onze klanten beter te helpen groeien en TikTok biedt hierin een enorme kans’, vertelt Karen Ng, senior vice-president product bij HubSpot. ‘Met deze integratie combineren we de zichtbaarheid van TikTok met de kracht van HubSpot om meer bedrijven te helpen hun publiek om te zetten in waardevolle klanten.’