Be My AI van Be My Eyes geïntegreerd in eerste contactenter
Be My Eyes heeft de eerste implementatie van Be My AI aangekondigd, het visuele hulpmiddel op basis van OpenAI's GPT-4 visiemodel. Blinde of slechtziende bellers naar de Microsoft Disability Answer Desk kunnen de techniek gebruiken voor allerlei klantenservicegesprekken.
Microsoft is de eerste onderneming die Be My AI™ integreert in hun klantenservice via de Disability Answer Desk. 'De integratie van Be My AI creëert een innovatieve, snelle en efficiënte manier voor gehandicapte klanten om hulp te ontvangen van Microsoft', zegt Jenny Lay-Flurrie, Chief Accessibility Officer bij Microsoft.
Mike Buckley, ceo van Be My Eyes, merkt op: 'Ons nieuwe AI-gestuurde toegankelijke klantenservicemodel levert opmerkelijke resultaten op voor zowel een van 's werelds grootste en meest innovatieve bedrijven als voor de gemeenschap van blinden en slechtzienden.' Hij benadrukt dat Be My AI de gouden standaard is voor klantenservice gericht op blinden en slechtzienden en bedankt Microsoft voor hun leiderschap en partnerschap in toegankelijke klantenserviceoplossingen.
Met Be My AI kunnen consumenten met visuele beperkingen snelle, geautomatiseerde ondersteuning ontvangen voor Microsoft-producten en -diensten via AI-gebaseerde natuurlijke taalgesprekken. Be My AI biedt ook contextueel, op advies gebaseerd advies voor de specifieke aanvraag.