ContactCare is B-Corp gecertificeerd in NL en Suriname
Twee baanbrekende gebeurtenissen bij ContactCare in één week. Het facilitaire contactcenter opende vorige week haar eerste vestiging in Suriname én werd gisteren B-Corp gecertificeerd. Het is hiermee het eerste contactcenter in Nederland én Suriname met dit predikaat.
'De missie van ContactCare is mensen verder helpen', vertelt ceo Jasper Meerding. 'Dat komt hiermee tot zijn recht en wordt bevestigd door deze certificering. Al jaren streef ik ernaar dat people, planet & profit in balans moeten zijn en geloof dat we door middel van ondernemen de wereld, elke dag opnieuw, een stukje mooier kunnen maken.'
De B Corp-certificering is een internationale certificering voor bedrijven die een grote, positieve impact hebben op mens en milieu. Deze bedrijven geven duurzaamheid een blijvende plek gegeven in hun DNA en weten op meerdere manieren waarde te creëren. 'Wij bieden iedereen een plek waar je kan leren en ontwikkelen', stelt Romy de Roo, managing director ContactCare Group. 'Door onze leerpaden en mensgerichte aanpak inspireren wij medewerkers het beste uit zichzelf te halen. We geven op deze manier skills en vaardigheden mee waar mensen de rest van hun leven wat aan hebben.'
Vorige week zette het bedrijf na 14 succesvolle jaren in Nederland de eerste internationale stap naar Suriname. Het nieuwe kantoor van ContactCare staat in het hart van Paramaribo aan de historische Heerenstraat. Het gebouw is een mooi gerestaureerd koloniaal pand en biedt een perfecte mix van oude charme en moderne faciliteiten. De nieuwe vestiging werd geopend door ambassadeur Walter Oostelbos. De servicegerichte cultuur en gemotiveerde bevolking van Suriname passen volgens Meerding perfect bij de aanpak van ContactCare.
- Top 20 Facilitaire Contactcenters
- Suriname
- contactcenter
- customer service
- klantcontact
- outsourcing
- ContactCare