Klanten op de eerste plek bij KPN
KPN heeft na de introductie van de nieuwe 'Connect, Activate & Grow'-strategie actie ondernomen om direct meer waarde te bieden. In lijn met hun klantgerichte benadering, verdubbelt het bedrijf de mobiele databundels.
Vanaf deze maand zullen klanten niet langer de standaard 3, 12 of 20 GB aan mobiele data ontvangen, maar een verhoogde hoeveelheid van respectievelijk 6, 24 of 40 GB. Dit gebaar van waardering naar bestaande klanten onderstreept KPN's claim van het beste vaste en mobiele netwerk in Nederland te bieden.
'We willen loyale klanten belonen. En hoe kun je dat beter doen, dan hen nog meer te laten genieten van de uitstekende diensten waar ze dagelijks al gebruik van maken', legt Robin Clements, cmo Consumentenmarkt van KPN, uit.
In de aanloop naar de nieuwe strategie werden klanten al warm gemaakt met de belofte van 'meer' van KPN. Deze toezegging wordt nu ingelost met de automatische verdubbeling, waar klanten geen extra handelingen voor hoeven te verrichten. Ook nieuwe en bestaande klanten die hun pakket uitbreiden, kunnen later deze maand genieten van de nieuwe regeling.
'Niet alleen de snelheid van het mobiele internet neemt toe, maar ook de hoeveelheid mobiele data die we dagelijks gebruiken', verklaart Clements. 'Dit zien we terug in de snelgroeiende populariteit van onze unlimited abonnementen.'