Sprinklr en infinit.cx onder één DACH
Sprinklr en infinit.cx hebben een partnerschap aangekondigd voor de DACH-regio (Duitsland, Oostenrijk en Switzerland) om bedrijven te helpen bij het faciliteren van een soepele migratie naar een cloud based klantenservice via 30 digitale kanalen.
De samenwerking transformeert de digitale klantenservice voor bedrijven als Deutsche Telekom en zal de ondersteuning gebruiken om zijn Europese contactcentrumoperatie met 40.000 klantenserviceagenten in 11 landen over te zetten naar het Unified-CXM platform van Sprinklr. Dit gaat zorgen voor gestroomlijnde operaties, verbeterde productiviteit én klantervaringen.
Ragy Thomas, oprichter en ceo van Sprinklr, benadrukt het belang van AI in de hedendaagse digitale transformatie. Hij stelt dat bedrijven de waarde van AI begrijpen en er op korte termijn productiviteitsverbeteringen van minimaal twintig procent zijn voor kenniswerkers. ‘We zijn enthousiast over de vraag van klanten naar AI en samen met infinit.cx zullen we de meest innovatieve klanten helpen AI volledig te benutten, te handelen op basis van actiegerichte inzichten en silo's te elimineren om uitzonderlijke klantervaringen te bieden.’
Door dit partnerschap wordt generatieve AI geïntegreerd in workflows van de klantenservice om de productiviteit van agenten te verhogen en een consistente gebruikerservaring te creëren.
- digitalisering
- klantenservice
- Sprinklr
- customer service
- infinit.cx
- customer experience
- klantcontact
- CX