Las Vegas Valley Water District moderniseert klantenservice
Het Las Vegas Valley Water District is een non-profit waterleverancier voor de inwoners van Zuid-Nevada. Het bedrijf heeft de producten van Talkdesk gekozen om de klantervaring te moderniseren en te verbeteren.
Meerdere door kunstmatige intelligentie (AI) aangedreven applicaties gaan ervoor zorgen dat medewerkers snellere en naadloze klantenondersteuning kunnen bieden. 'We zetten ons in om een uitstekende klantenservice te bieden die voldoet aan of de verwachtingen van onze klanten overtreft', vertelt Doa Ross, algemeen directeur van het Las Vegas Valley Water District. 'Innovatieve bedrijven bieden geavanceerde technologie die maximale waarde biedt voor alle klanten en ons voorop laat lopen in het voldoen aan hun behoeften. We kijken uit naar de lancering van deze verbeterde functies dit jaar.'
Tiago Paiva, CEO en oprichter van Talkdesk, laat weten trots te zijn om het Las Vegas Valley Water District toe te voegen aan de groeiende lijst van nutsbedrijven en non-profits die de AI-gedreven contactcentertechnologie van het bedrijf gebruiken om de ervaring van klanten en medewerkers te moderniseren.
De samenwerking markeert een belangrijke stap voorwaarts in het gebruik van moderne technologieën om de efficiëntie en klanttevredenheid te verhogen in de Amerikaanse nutssector. Door de inzet van de nieuwe oplossingen zal het Las Vegas Valley Water District in staat zijn om zijn klantenserviceprocessen te verbeteren, wat uiteindelijk ten goede komt aan de inwoners van Zuid-Nevada die afhankelijk zijn van hun waterdiensten.