Obi4wan, Spotler Nederland en Squeezely worden één
Obi4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL.
Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Group, een data driven marketing software provider met de focus op de Europese afzetmarkt. Met deze integratie versterken de bedrijven hun posities in de (Nederlandse) markt.
Door de samenvoeging krijgt de organisatie meer slagkracht om de softwareoplossingen die het biedt op het gebied van e-mail marketing automation, social media monitoring en publishing, messaging, chatbots, crm en customer data platformen sneller te ontwikkelen, te integreren en de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen.
Door de integratie ontstaat een organisatie waar ruim 120 professionals elke dag samenwerken aan de verdere ontwikkeling van de software, de organisatie en de groei in de (Europese) markt. De dagelijkse leiding komt in handen van Alexander de Ruiter (co-founder OBI4wan), die als CEO, de verantwoordelijkheid draagt voor de nieuwe Spotler NL organisatie. Ook de founders van Squeezely, Ivo Lindhout en Tim Hoefnagel (BU Ecommerce Directors) spelen een belangrijke rol in het nieuwe Management Team van de nieuwe Spotler organisatie. De huidige Managing Director van het huidige Spotler Nederland, Mark van den Berg, wordt binnen de Spotler Group Chief Marketing Officer (CMO).
Het wordt klanten makkelijker en kostenefficiënter gemaakt om meerdere producten van de nieuwe Spotler organisatie te integreren, te gebruiken en te adopteren. Alexander de Ruiter: ‘We helpen onze klanten met het bouwen van de meest effectieve marketing- en communicatie toepassingen, waarbij de effortless inzet van verschillende communicatiekanalen voor in- en uitgaande interacties op basis van actionable klantdata centraal staat.’