De Nationale Klantcontact Week is begonnen!
De Nationale Klantcontact Week (NKW) is vandaag begonnen en eindigt vrijdag 19 april. Alle leidinggevenden in de branche zijn opgeroepen om er een geweldige week van te maken en het klantcontact extra onder de aandacht te brengen binnen de eigen organisatie.
Met 50 deelnemende bedrijven is de NKW groter dan ooit. Duizenden medewerkers in klantcontact kunnen een mooie week tegemoet zien. Iedere dag is er een nieuwe challenge, waaraan de deelnemers mee kunnen doen. Vandaag start de We are ... challenge, waarin deelnemers via een video laten zien wie het team of organisatie is.
Morgen (dinsdag) is er de Let's connect challenge, waar de deelnemers laten zien op welke manier andere afdelingen binnen de organisatie betrokken worden bij de Nationale Klantcontact Week. Woensdag staat in het teken van de Innovatieve challenge en worden de initiatieven gedeeld waarmee het klantcontact blijvend leuker en beter wordt gemaakt. De challenges worden donderdag afgesloten met de In het zonnetje challenge, waarbij in beeld is gebracht hoe de medewerkers deze week in het zonnetje zijn gezet.
De jury bestaat uit de CCMA-bestuursleden Wout Hut (voorzitter), Maarten Oosterhoff, Cynthia Mak en Anne-Marie Beurskens. Namens de sponsoren zitten Ellen Verheijen (Randstad), Pieter van Wezel (Custom Connect) en Sebas Meekel (SUSA) in de jury. Zij zullen donderdagavond de winnaar kiezen en vrijdag langsgaan bij de winnaars van de Nationale Klantcontact Week!
Hoofdsponsoren Randstad, Custom Connect en SUSA hebben de groei van NKW mogelijk gemaakt en hierdoor zullen er meer winnaars zijn.
- klantcontact
- Susa
- customer service
- Randstad
- klantenservice
- CCMA
- Custom Connect
- Nationale Klantcontact Week