Nieuwe directeur voor Customer Contact
De Belgische brancheorganisatie Customer Contact kondigt belangrijke wijzigingen aan binnen hun leiderschap. Directeur Hans Cleemput heeft besloten zijn functie neer te leggen. Hij wordt opgevolgd door Sandra Rens.
Cleemput was acht jaar lang een drijvende kracht achter de organisatie en speelde een cruciale rol in de transformatie van Customer Contact tot het grootste netwerk voor klantcontact in België. Onder zijn leiding heeft Customer Contact een nieuwe identiteit gekregen en is het Customer Contact Congres uitgegroeid tot een jaarlijks hoogtepunt voor de sector. 'Ik ben bijzonder trots op wat we hier hebben neergezet', zegt Cleemput. 'Klantcontact is en blijft een passie voor mij en ik hoop jullie in de toekomst nog tegen te komen.' Hij gaat zich volledig wijden aan zijn passie voor triatlon.
Sandra Rens, die voorheen de rol van Marketing Manager vervulde en reeds 15 jaar actief is binnen de sector, zal Hans opvolgen als directeur. Sandra staat bekend om haar diepe affiniteit met de sector en haar vermogen om strategische relaties te onderhouden. 'De uitdagingen zijn groot en laat dat nu exact zijn waar ik van hou', verklaart Rens. 'Ik wil op korte termijn onze sector positief in de kijker zetten en de mensen die erin werken écht een stem geven.'
Daarnaast verlaat Tom Van Lemmens de organisatie en zijn taken zullen intern verdeeld worden. Bert Vanmanshoven, voorzitter van Customer Contact, toont zich optimistisch over de toekomst. 'Ik ben ervan overtuigd dat we met Sandra aan het stuur nog meer en nog sneller onze ambitieuze doelen zullen bereiken. Onze sector en alle mensen die erin werken, kunnen niet wachten.'
De organisatie betuigt haar diepste dank aan Hans Cleemput voor zijn onuitwisbare bijdrage en wenst hem veel succes in zijn nieuwe avonturen.