Erkenning voor platform in conversational AI klantenservice
Sprinklr presteert goed in het rapport van The Forrester Wave: Conversational AI For Customer Service. Het rapport evalueert 14 leveranciers op basis van hun huidige aanbod, strategie en marktpositie.
Volgens Sprinklr's oprichter en CEO, Ragy Thomas, benadrukt deze erkenning het doel van het bedrijf om ondernemingen te helpen productiviteit te verbeteren, kosten te verlagen en zinvolle gesprekken te voeren met geavanceerde conversational AI-technologieën.
Het platform van Sprinklr voor unified customer experience management helpt bedrijven om klantinteracties over meerdere kanalen te beheren en optimaliseren door middel van klantenserviceondersteuning en AI-technologie.
Het rapport vermeldt dat Sprinklr's achtergrond in marketing en sociale media heeft geleid tot innovatieve benaderingen zoals de business value realization deployment approach.
Daarnaast wordt de microservices-gebaseerde platformstructuur van Sprinklr, zonder toevoeging van overgenomen functionaliteiten, geprezen voor het verbeteren van klantbelevingen en het bieden van een uitgebreide no-code ontwikkelomgeving.