Sleutel tot succesvolle proposities in de markt
Op 26 september 2024 vindt ‘Hét Propositie Event van NL’ plaats, georganiseerd door The House of Marketing. Dit evenement biedt professionals de kans om kennis op te doen over het creëren en positioneren van sterke proposities. Het programma richt zich op de kunst van het opbouwen van een duidelijke waardepropositie en het succesvol in de markt zetten ervan.
Tijdens het evenement zullen experts als Christ Coolen (specialist in marketingpsychologie), Jeroen Harks (Koninklijke Peijnenburg) en Maaike Klijberg (Nespresso) hun ervaringen delen. Van de herpositionering van merken tot het optimaliseren van klantproposities, deze praktijkvoorbeelden belichten de kracht van een goed doordachte propositie.
Belangrijke thema’s die aan bod komen, zijn onder andere de opbouw van proposities als ‘bundle of benefits’, het belang van klantsegmentatie op basis van behoeften, en de toepassing van psychologische principes bij productontwikkeling. Het event belooft waardevolle inzichten voor marketingprofessionals die de impact van hun propositie willen maximaliseren.
Inschrijven is mogelijk, maar er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. The House of Marketing, onderdeel van Customer Collective, nodigt professionals uit om de nieuwste trends en strategieën rondom proposities te ontdekken en toe te passen binnen hun organisaties.
- Inschrijving Hét Propositie Event