Odido Business introduceert AI-gedreven klantcontactoplossing met Talkdesk

Odido Business biedt een nieuwe klantcontactoplossing aan voor de grootzakelijke markt. Door de samenwerking met Talkdesk en implementatiepartner Evolve IP krijgen zakelijke klanten toegang tot een AI-gestuurd Cloud Contact Center.
Deze oplossing helpt bedrijven klantcontact efficiënter te maken en de klantervaring te verbeteren, meldt Odido in een persbericht. Talkdesk maakt gebruik van generatieve AI om klantinteracties te verbeteren. Medewerkers krijgen sneller toegang tot relevante informatie, waardoor klantvragen efficiënter worden afgehandeld. Daarnaast kunnen AI-chatbots veelvoorkomende problemen zelfstandig oplossen, waardoor medewerkers meer tijd krijgen voor complexere klantinteracties. De AI analyseert klantgesprekken en biedt inzichten in terugkerende vragen en mogelijke procesoptimalisaties.
Focus op kwaliteit en gebruiksgemak
Met deze samenwerking wil Odido haar klanten ondersteunen bij digitale transformatie. Talkdesk staat bekend om de kwaliteit van haar AI-systemen en gebruiksvriendelijke interface. ‘Met Talkdesk bieden we een schaalbare omnichannel Contact Center-oplossing die perfect aansluit bij de behoeften van bedrijven,’ aldus Martijn Teekens, Chief Commercial Officer Enterprise bij Odido Business.
De Talkdesk-oplossing biedt verschillende voordelen, zoals een verbeterde klantervaring, lagere werkdruk voor contactcentermedewerkers, efficiëntere processen en kostenbesparingen. ‘Klantervaring is een cruciale factor bij het opbouwen van merkvertrouwen en loyaliteit. Met deze samenwerking helpen we bedrijven hun CX-doelen te bereiken,’ zegt de Regional Vice President of Channel EMEA bij Talkdesk.
De implementatie van de Talkdesk-oplossing wordt uitgevoerd door Evolve IP. ‘Samen zorgen we ervoor dat bedrijven niet alleen toegang hebben tot de meest innovatieve klantcontactoplossingen, maar dat deze ook naadloos worden geïntegreerd in hun bestaande processen,’ besluit Timor Dehzad, Business Development Manager bij Evolve IP EMEA.
Beeld: Odido
- klantcontact
- Evolve IP
- Talkdesk
- generatieve AI
- klantervaring
- Odido Business
- digitale transformatie
- Cloud Contact Center