Ziggo lanceert uitgebreide helpdesk voor ondernemers

Ziggo lanceert uitgebreide helpdesk voor ondernemers
  • 19 maart 2025
  • Kel Koenen

Ziggo breidt zijn zakelijke dienstverlening uit met Business Tech Support, een gespecialiseerde ICT-helpdesk voor ondernemers. Met deze nieuwe service biedt Ziggo uitgebreide IT-ondersteuning voor zowel soft- als hardware, ongeacht het merk of de leverancier.

Met Business Tech Support krijgen ondernemers direct toegang tot deskundige IT-specialisten die helpen bij het instellen, beveiligen en optimaliseren van computers, laptops, tablets en smartphones. Ook randapparatuur zoals printers en scanners valt onder de ondersteuning. Daarnaast biedt Ziggo hulp bij netwerkapparatuur, zelfs als de ondernemer een eigen router gebruikt.

Volgens John van Vianen, Executive Director Zakelijke Markt bij VodafoneZiggo, sluit de uitbreiding naadloos aan op de wensen van ondernemers: ‘Uit eigen onderzoek blijkt dat ondernemers veel behoefte hebben aan toegankelijke en betrouwbare IT-ondersteuning. Met Business Tech Support kunnen we hen snel en efficiënt helpen met diverse IT-uitdagingen.’

Ziggo introduceert drie nieuwe internetpakketten met Wifi Garantie en klanten krijgen toegang tot de Business Crew, een team van experts dat ondernemers ondersteunt bij al hun vragen over connectiviteit.