Calabrio voegt recordaantal AI-functies toe

Calabrio heeft meer dan 70 nieuwe AI-gedreven functies toegevoegd aan zijn workforce engagement management-suite. Deze innovaties helpen contactcenters om efficiënter te opereren, medewerkers te ondersteunen en de klantbeleving te verbeteren.
Calabrio introduceert krachtige AI-verbeteringen binnen de Calabrio ONE-suite, met meer dan 70 nieuwe functies die gericht zijn op het stroomlijnen van operaties, het vergroten van medewerkerstevredenheid en het leveren van uitzonderlijke klantbelevingen. 'Onze missie is om het makkelijker te maken voor agenten om de klantenervaring te verbeteren', zegt CEO Dave Rhodes. 'AI is niet meer weg te denken en verandert in rap tempo de regels van het spel.’
Voor professionals in klantcontact is vooral relevant dat Calabrio nieuwe tools biedt om workflows te optimaliseren en agenten meer autonomie te geven. De nieuwe AI-modules, zoals Auto QM en Interaction Summary, automatiseren onder meer kwaliteitsbeoordelingen en klantgesprekssamenvattingen. Hierdoor kunnen managers hun aandacht verleggen van handmatig toezicht naar strategische verbeteringen, terwijl agenten profiteren van betere ondersteuning en minder administratieve druk.
Daarnaast introduceert Calabrio functionaliteiten zoals 'Trending topics', waarmee snel klantentrends gesignaleerd kunnen worden, en 'Vacation Planner Pro', die een eerlijk en geautomatiseerd proces biedt voor verlofaanvragen. 'Deze nieuwe mogelijkheden helpen organisaties om de bewegingsvrijheid, efficiëntie en betrokkenheid van hun personeel te verbeteren', aldus Magus Geverts, vice president Product Marketing bij Calabrio.