12BET finalist voor ‘Best Customer Service’

12BET finalist voor ‘Best Customer Service’
  • 13 oktober 2025
  • Kel Koenen

12BET, actief sinds 2007, is genomineerd voor de categorie ‘Best Customer Service’ bij de eGaming Review (EGR) Operator Awards 2025. De nominatie onderstreept de inzet van het bedrijf om vertrouwen, transparantie en klanttevredenheid centraal te stellen in al haar activiteiten.

EGR is het internationale vakplatform voor de online gaming- en gokindustrie en met de nominatie zet 12BET volgens de jury nieuwe maatstaven op het gebied van responsiviteit, empathie en professionaliteit binnen haar wereldwijde spelersgemeenschap.

In 2025 versterkte 12BET zijn klantgerichte strategie met eerlijke communicatie en transparante service. Zo werd een gestructureerd Trustpilot-reviewprogramma gelanceerd om eerlijke feedback van vaste gebruikers te verzamelen. Die open aanpak droeg bij aan meer publiek vertrouwen én directe verbeteringen in de dienstverlening.

‘We zijn trots op de erkenning voor Best Customer Service bij de EGR Operator Awards’, zegt 12BET-woordvoerder Rory Anderson. ‘Klantvertrouwen vormt de basis van ons merk. Deze nominatie eert de inzet van onze teams, die spelers wereldwijd met integriteit en zorg ondersteunen. Elke interactie is voor ons een kans om onze waarden te bevestigen en de relatie met onze community te versterken.’

De uitreiking van de twintigste editie van de EGR Operator Awards vindt plaats op 22 oktober in Londen.

comments powered by Disqus