Topic: Customer Experience
AliExpress en de eeuwige wederkeer
  • 12 juni 2019
  • Niels Berndsen

AliExpress en de eeuwige wederkeer

Nietzsche riep het al: de geschiedenis herhaalt zich continu. Dit gevoel bekroop me toen ik onlangs klant werd bij AliExpress. Mocht je ze niet kennen: deze webshop levert grotendeels rechtstreeks uit China. Met groot succes: steeds meer Nederlanders zijn klant. In plaats van € 60 aan Apple te betalen voor 1 Apple Watch-horlogebandje bestel ik er bij AliExpress zes voor € 12, inclusief verzendkosten… Bij dezen een overzicht van 4 CX-trends en wetten toegepast op AliExpress. Doe er je voordeel mee!

‘Design thinking is geen door-de-strot-duw methode’
  • 05 juni 2019
  • Nina van Klaveren

‘Design thinking is geen door-de-strot-duw methode’

Marketing is geëvolueerd van ‘make people want things’ naar ‘make things people want’. Service is uitgegroeid van klanten- en informatiedesk naar de meest onderscheidende factor voor organisaties. Als je het Michel van der Wal (EY VODW) vraagt, is design thinking daar ‘Where Marketing Meets Service’. Zijn keynote tijdens het evenement snijdt hout, waarvan hieronder alvast de snippers te lezen zijn.

The Customer Forum – Kies klant als duurzame bondgenoot
  • 31 mei 2019
  • Nina van Klaveren

The Customer Forum – Kies klant als duurzame bondgenoot

Het nieuwe en exclusieve evenement The Customer Forum vond afgelopen week plaats op de SS Rotterdam. Voorafgaand aan de uitreiking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gingen diverse customer experience-professionals de diepte in over de vraag hoe je deze felbegeerde prijs in handen krijgt. De strekking? ‘Maatschappelijke betrokkenheid correleert met klantvriendelijkheid. Kies je klant als bondgenoot voor jouw weg naar duurzaamheid.’

Steam is door grote update toekomstbestendig
  • 27 mei 2019
  • Sales BBP Media

Steam is door grote update toekomstbestendig

[Branded content] Codelogic heeft de afgelopen tijd flink geïnvesteerd en energie gestoken in het doorontwikkelen van het klantcontactplatform Steam om klaar te zijn voor de toekomst. Tot op heden gebruiken veel bedrijven alleen nog maar telefonie en e-mail als de belangrijkste klantcontactkanalen. Maar steeds meer bedrijven willen ook graag de andere klantcontactkanalen zoals chat, social media en WhatsApp openstellen om klanten de vrijheid te geven via welk kanaal zij graag contact hebben. Echter zijn er weinig leveranciers die alle vormen van klantcontact kunnen faciliteren.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven