Topic: Customer Experience
Kloppend Hart - Vitens
  • 06 november 2018
  • Nina van Klaveren

Kloppend Hart - Vitens

Het is nogal onwennig om bij het betreden van de Vitens-vestiging in Arnhem te worden verwelkomd door een computerscherm waarop de vraag staat geprojecteerd of de bezoeker zich wil aanmelden. Met één druk op het touchscreen verschijnt het beeld van een baliemedewerkster die ons vanuit het hoofdkantoor in Zwolle begroet. Niet veel later worden we fysiek ontvangen door customer care teammanager Bram Muizers, die ons met alle liefde wil uitleggen waarom warm (klant)contact doorslaggevend is.

Roel Welsing (Apenheul): 'Zonder passie voor natuur én gasten zou Apenheul nooit succesvol zijn'
  • 29 oktober 2018
  • Sales BBP Media

Roel Welsing (Apenheul): 'Zonder passie voor natuur én gasten zou Apenheul nooit succesvol zijn'

[Branded content] Een optimale customer experience alleen is niet meer genoeg voor de klant anno 2018. Klanten verwachten dat je ook aandacht hebt voor mens en maatschappij. Dit blijkt uit de trends van het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Dit thema staat centraal tijdens het event ‘CX = aandacht voor mens & maatschappij’ op 8 november. Een gesprek met sprekers Roel Welsing van Apenheul en Gerrit Piksen van SAMR Marktvinders.

Zonder technologie geen menselijke interacties
  • 26 oktober 2018
  • Gastauteur

Zonder technologie geen menselijke interacties

Een kaart van Frankrijk als uitgangspunt van een presentatie. Niet een vaak voorkomende tactiek, maar een prima middel om de toekomst van customer experience te illustreren. Want hoewel zo’n kaart ons vroeger hielp om te navigeren, ging dit niet altijd van een leien dakje. Waarom? Je kon niet zien waar je je op dat moment op de kaart bevond. Tegenwoordig wordt dit ons een stuk makkelijk gemaakt dankzij navigatiesystemen. De customer experience heeft een soortgelijke evolutie meegemaakt.

Young & Professional: Ferry Kemp (29)
  • 17 oktober 2018
  • Redactie

Young & Professional: Ferry Kemp (29)

De gedreven Ferry Kemp mag zich met stamjaar 1989 nog nét millennial noemen, wat hij in het interview met de redactie ook zeker uitdraagt. In 2011 begon hij tijdens zijn studie aan een bijbaan als winkelmedewerker bij T-Mobile. Inmiddels viert hij zijn lustrum op het hoofdkantoor, waar hij is opgeklommen tot Senior Channel Manager. ‘Die groei heeft me wakker geschud: als dit nu al gebeurt, kan ik verder nadenken over waar ik heen wil. Dan moet je jezelf dwingen om te dromen, die dan ook heel dichtbij komen.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven