Topic: Customer Experience
St. Antonius Ziekenhuis blij met resulaten feedback-app
  • 27 september 2017
  • Redactie

St. Antonius Ziekenhuis blij met resulaten feedback-app

Het St. Antonius Ziekenhuis, met zes vestigingen in de regio Utrecht, lanceerde anderhalf jaar geleden de Tiptop-app. Hiermee kunnen patiënten en bezoekers op een makkelijke manier feedback geven door verbetervoorstellen (tips) en complimenten (tops) te sturen. De voorlopige balans is positief: ‘De app werkt goed en wordt ook regelmatig gebruikt. Er komen ongeveer 7 tips per maand binnen en ongeveer even zoveel tops.’

Klanten? Het zijn net mensen...
  • 30 augustus 2017
  • Sjoerd Buitinga

Klanten? Het zijn net mensen...

Het duurde even, maar de klussersmarkt trekt aan. De doe-het-zelf zaken floreren weer. Eindelijk. Ook ik betrad laatst vol klusenergie mijn plaatselijke Praxis. Bij binnenkomst hing een knullig geprinte A4, dat wapperde aan het toegangspoortje: 'Zonder bon wordt niet geruild'. Eenmaal binnen werd ik niet begroet. Een stoïcijnse medewerkster deelde uiteindelijk mee: 'Geen idee wat een keilbout is.' Ik maakte rechtsomkeert. Op naar de HORNBACH.

Met deze 5 karaktereigenschappen creëer je een buitengewone klantbeleving
  • 28 augustus 2017
  • Redactie

Met deze 5 karaktereigenschappen creëer je een buitengewone klantbeleving

Een bijzondere klantbeleving draait niet om het leveren van de beste producten of diensten. Het gaat erom dat je jouw klanten het juiste gevoel geeft wanneer zij vinden wat ze zoeken. Te vaak gaat het over statistieken, zoals NPS, likes en enquêtes, en te weinig daadwerkelijk over mensen. Je moet je echter niet alleen richten op tactische verbeteringen, maar ook empathie hebben voor je klant als mens.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven