Contactcenter N-Allo krimpt in
De directie van de Belgische klantcontactspecialist N-Allo is van plan om 120 banen te schrappen. Naar verluidt worden de contactcentervestigingen in Brussel en Gosselies het hardst getroffen door de aangekondigde maatregelen.
Het besluit is een gevolg van het aflopen van de overeenkomst tussen N-Allo en telecomgroep VOO-Brutélé, nadat in een eerder stadium al verliezen waren geleden op een contract met Electrabel. Verspreid over de zes contactcenters die N-Allo in België heeft (Brussel, Mechelen, Gosselies, Ieper, Gent en Eupen) werken ongeveer duizend medewerkers op dit moment. Volgens kenners treft de reorganisatie alle vestigingen, maar hebben de zwaarste saneringen plaats op de locaties in de nationale hoofdstad en in Gosselies.
Verdere informatie over de reorganisatie wordt verstrekt op 10 april aanstaande tijdens een ondernemingsraadbijeenkomst. N-Allo is één van de grotere klantcontactorganisaties in België.