Stedentrips.nl verbetert klantcontact met Mitel-oplossingen

Stedentrips.nl verbetert klantcontact met Mitel-oplossingen
  • 28 april 2014
  • Redactie

Stedentrips.nl, specialist op het gebied van stedenreizen, heeft gekozen voor de contact center-oplossing van Mitel. Klanten van Stedentrips.nl kunnen hiermee straks contact opnemen met de reisaanbieder via e-mail, chat of telefoon afhankelijk van hun eigen voorkeur. De interactie tussen Stedentrips.nl en zijn klanten wordt hierdoor verder verbeterd.

ICT-dienstverlener Apply verzorgt de implementatie van de nieuwe oplossing voor het contactcenter van Stedentrips.nl. De technische levensduur van de oude oplosssing was voorbij en voldeed niet meer aan de eisen die consumenten vandaag de dag aan een contactcenter stellen. Er werd gekozen voor Mitel MiContact Center, omdat deze naar eigen zeggen meer functionaliteit biedt. Daarnaast beschikt de organisatie met deze keuze nu ook over een nieuwe contactcenter-functionaliteit. Zo worden rapportages van verschillende kanalen automatisch verzameld voor snellere en betere dienstverlening. Supervisors hebben nu overal en altijd toegang tot real-time management-toepassingen waardoor ze, indien nodig, snel kunnen bijsturen.


Beter bereikbaar in avonduren
Consumenten verwachten in toenemende mate van bedrijven dat ze ook 's avonds of in het weekend goed bereikbaar zijn. Met de Mitel-oplossing kunnen contactcentermedewerkers ook thuiswerken, waardoor de organisatie haar bereikbaarheid ’s avonds of in weekenden eenvoudig kan verbeteren. Klanten die buiten de reguliere kantoortijden op zoek gaan naar een reis, kunnen dan ook geholpen worden. Medewerkers van het bedrijf, die niet in het contactcenter werken, gaan gebruikmaken van MiVoice Business, de zakelijke communica tieoplossing van Mitel. Zij kunnen via de presence-functionaliteit zien of en hoe collega’s het beste te bereiken zijn. Ook zullen vrijwel alle medewerkers van het bedrijf aan bellen met een softphone. Marc van Amsterdam van Stedentrips.nl: ‘Als reisorganisatie proberen we onze klanten altijd een zo goed mogelijke reiservaring te bieden. Dat begint al bij het eerste contact. We merkten dat zij in toenemende mate op zoek waren naar meer mogelijkheden om met ons in contact te komen. Met de nieuwe oplossing hebben ze die mogelijkheid nu en kunnen we de goede relatie die we hebben met onze klanten verder uitbouwen.’ 

comments powered by Disqus