Winnaars beste Nederlandse klantcontactcases 2014
In het nieuwe TivoliVredenburg in Utrecht zijn vanavond de Nationale Contact Center Awards 2014 uitgereikt. Presentator Jan Joost van Gangelen ontving op ‘zijn’ podium alle winnaars: arvato Benelux, Experience Groep (samen met hollandsnieuwe), ING, Samsung en Teleperformance.
Op basis van een uitgebreide analyse en het bezoeken van de 15 genomineerde bedrijven, kwam de achtkoppige NCCA-jury uiteindelijk tot de volgende uitkomst:
Customer Experience Award - Samsung Electronics Benelux
Customer Service Online Award: ING
HRM Award - arvato Benelux
Innovation Award - Teleperformance Benelux
Partnership Award - Experience Groep & hollandsnieuwe
PTTT 2014
Voorafgaand aan de bekendmaking van de beste Nederlandse klantcontactcases van 2014, werd ook de winnaar van de Plantronic Telesales Team Trophy 2014 onthuld: PH Telemarketing. Het strijdende belteam van dit facilitaire contactcenter leverde een geweldige prestatie voor het goede doel (Cordaid Mensen in Nood) en is daarmee goed voor goud. Zilver en brons zijn gewonnen door 2Contact en Transcom. Gezamenlijk hebben de teams het bedrag van € 71.812 binnengehaald voor Cordaid Mensen in Nood. De charitatieve instelling ontving de cheque uit handen van Plantronics, dat al vijftien jaar sponsor is van deze jaarlijkse prijs.
- beste klantcontactcases
- NCCA
- Plantronics Telesales Team Trophy
- Nationale Contact Center Awards
- TivoliVredenburg
- Oscars
- PTTT