Social-mediaplatform dè superpromoter
"De Techniek Achter Nederland", een campagne van UNETO-VNI voor de zakelijke markt, is als onbetwiste winnaar uit de strijd gekomen voor beste Superpromoter Actie van 2014. Het door installatieprofessionals en -bedrijven gedreven social-mediaplatform behaalde 53% van de stemmen. UNETO-VNI en haar leden bewijzen hiermee dat de installatiebranche bruist van het enthousiasme en superpromoter is voor de branche.
Rijn Vogelaar, schrijver van De Enthousiasme Trilogie en grondlegger van de Superpromoter Actie: 'De Techniek achter Nederland is een mooie Superpromoter-case. De campagne weet enthousiasme aan te wakkeren met een geweldige website en vervolgens te zorgen dat dit enthousiasme gemakkelijk kan worden gedeeld. Ondanks dat er meer mooie cases waren genomineerd, was dit een waardige winnaar van de hoofdprijs.'
Trots
Voorzitter Titia Siertsema van UNETO-VNI: 'De kracht van deze campagne is dat onze leden zelf vertellen welke innovatieve projecten zij uitvoeren. We zijn trots dat we als brancheorganisatie zoveel enthousiaste leden achter ons hebben staan om De Techniek achter Nederland zichtbaar te maken. De campagne is een schot in de roos. We laten als branche zien waartoe wij in staat zijn!'
Jan Al, voormalig directeur van BAM Techniek en bestuurder van UNETO-VNI: 'Onze leden delen hun inspirerende verhalen via www.detechniekachternederland.nl en onze social-mediakanalen, zoals Twitter, LinkedIn en Facebook. 'De Techniek achter Nederland' zorgt ervoor dat deze verhalen worden gedeeld. Steeds meer mensen gebruiken inmiddels #TechniekNL om deel te nemen aan ons platform. Een beweging die zich nu snel uitbreidt naar zakelijke opdrachtgevers, het grote publiek en jongeren.'
Erkenning
Volgens campagnemanager Kirsten Bruijel is de prijs van 'Beste Superpromotor Actie van 2014' een erkenning voor de kracht van De Techniek achter Nederland. 'Berichten worden soms meer dan honderd keer gedeeld. Het is het collectieve enthousiasme en gedeelde trots die voor een groot bereik zorgen. Ook zijn er steeds meer scholen en jongeren die het platform ontdekken.'