Gezocht: Customer Contact Manager 2015

Gezocht: Customer Contact Manager 2015
  • 24 maart 2015
  • Redactie

Het nomineren voor de MatchQ Customer Contact Manager Award 2015 is van start gegaan. De 9-koppige jury zoekt naar een visionair, ambassadeur, bruggenbouwer, inspirator, vernieuwer en effectief leider in één. Vorig jaar was Frank Rademakers van PGGM de gelukkige. Donderdag 28 mei wordt duidelijk wie in zijn voetsporen mag stappen.

De Customer Contact Manager van het jaar 2015 moet aan de volgende criteria voldoen:
- slaat op organisatieniveau bruggen tussen commercie, HRM en IT;
- vergroot de cirkel van invloed van het contact center binnen zijn/haar bedrijf;
- heeft passie voor in- en externe klanten en houdt daarbij zicht op kosten en baten;
- is bevoegd zelfstandig besluiten te nemen met een positief effect op klant en medewerker;
- heeft een duidelijke visie op klantcontact en draagt die uit;
- inspireert de organisatie en vakgenoten;
- draagt zorgt voor een continue ontwikkeling van het klantcontact;
- werkt minimaal 2 jaar in de huidige functie;
- ontwikkelt zichzelf via opleidingen, cursussen, vakliteratuur;
- draagt bij aan de ontwikkeling van de sector via artikelen en als spreker op seminars;
- is een ambassadeur voor de customer contact branche en het verenigingsleven.










Uitreiking
Na het sluiten van de nominatieronde krijgen alle genomineerde klantcontactmanagers een uitnodiging van initiatiefnemer CCMA om een vragenlijst in te vullen. Op basis van de antwoorden hierop selecteert de jury maximaal tien kandidaten, waarna een bedrijfsbezoek wordt afgelegd door enkele juryleden. In Aviodrome Lelystad  Airport vindt op donderdag 28 mei de award-uitreiking plaats.

Klik hier voor het nomineren van voorbeeldige klantcontactprofessionals. En lees hier hoe Rademakers destijds de winst naar zich toe heeft weten te trekken.

comments powered by Disqus