Knab portretteert klanten en medewerkers
Knab is een serie van 25 portretten gestart waarin het naar eigen zeggen haar ware gezicht toont. Klanten en medewerkers die ‘alles geven’ passeren de komende tijd de revue op de website en de social media accounts van de online bank.
‘Met deze nieuwe social campagne laten we zien dat zowel de klant als de medewerkers van Knab inderdaad alles geven. Knab is een online bank, maar wel één met een persoonlijk gezicht. Een gedreven club mensen die elke dag alles geeft wat ze in huis heeft, voor de beste service naar de klant. Ook die klanten geven alles. In hun werk, hobby of sport. Voor hun vereniging, familie of zichzelf. Samen maken wij Knab. Dit alles laat Knab zien in een campagne op social media. Elke twee weken brengen we een klant of medewerker van Knab onder de aandacht op onze sociale mediakanalen, middels een uitgebreide fotoreportage en complementaire interviews’, legt Jorn Kooij, social marketeer bij de bank, uit.
Ruth Owusu, Operations-medewerker bij Knab, trapt de serie ‘alles geven’ af. Elke zondag geeft zij (zie foto bovenaan) bijbelles aan jonge kinderen in Amsterdam-Zuidoost. De fotoreportages zijn geschoten door fotograaf Marije Kuiper en de interviews zijn gehouden door Hedwig Wiebes.