Contactcenter Mercedes-Benz krijgt responsive website
Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center (CAC) is in zee gegaan met Ivengi Maastricht voor de ontwikkeling van een responsive website. Het klantencentrum, dat eveneens in Maastricht gevestigd is, staat automobilisten in vijftien Europese landen in twaalf verschillende talen te woord.
Vooral de kracht van het geboden platform, het eenvoudige gebruikersgemak en de uitbreidbaarheid waren belangrijke pijlers in de beslissing van Mercedes-Benz om Ivengi te selecteren. De responsive website wordt onder andere voorzien van een automatische koppeling met een backoffice-omgeving omtrent de actuele weergave van alle beschikbare vacatures. Het online platform zal tevens gebruikt worden als communicatieplatform voor de verschillende doelgroepen die Mercedes-Benz Customer Assistance Center wil aanspreken. De lancering van de nieuwe corporate website staat gepland voor begin 2016.
Ruim een jaar terug nam het automerk een Master Data Management-oplossing in gebruik om de klantcommunicatie persoonlijker te maken.
- responsive website
- Maastricht
- klantcontact
- Customer Assistance Center
- Mercedes-Benz
- contactcenter
- meertalig