Kerstdiner bereiden met WhatsApp als vraagbaak
Albert Heijn gaat klanten exclusief via WhatsApp helpen bij het bereiden van maaltijden tijdens de kerstdagen. De culinaire experts van Allerhande zijn op 24, 25 en 26 december overdag en ’s avonds live bereikbaar voor vragen en kookadvies.
Aan het opzetten van deze dienst ging een ‘Kerstkook- en stressonderzoek’ vooraf, dat AH onder ruim duizend Nederlanders heeft gehouden. Hieruit kwam naar voren dat vier op de tien Nederlanders stress ervaart tijdens het voorbereiden of bereiden van een kerstmaal. Bij 65 procent van de ondervraagden is een gerecht weleens mislukt. Het laten aanbranden van een maaltijd komt het meest voor, gevolgd door een gerecht dat niet gaar is en het vergeten van belangrijke ingrediënten.
Op de genoemde dagen staat het team achter de Allerhande Kersthulp paraat tussen 10.00 en 22.00 uur. ‘Een appje naar 06-48484040 kan wellicht het kerstdiner redden’, stelt Albert Heijn.
- Allerhande Kersthulp
- contactkanaal
- kerstdiner
- communicatiemiddel
- service
- vragen en advies
- kookblunders
- Albert Heijn