Unique werft en traint contactcentermedewerkers Cendris
Facilitair contactcenter Cendris heeft een 1-jarige mantelovereenkomst gesloten met Unique. De HR-dienstverlener ondersteunt de klantcontactspecialist bij de werving en ontwikkeling van agents.
‘Wij kiezen voor Unique vanwege de specialistische kennis en ervaring in onze branche in combinatie met een innovatieve werkwijze’, doelt Ingrid Hiemstra, HR-manager bij Cendris, op het werven van medewerkers op basis van competentieprofielen. Aansluitend volgt een uitgebreid trainingsprogramma. Specifiek voor de opdrachtgevers van Cendris in de bank- en verzekeringsbranche verzorgt de HR-dienstverlener ook de verplichte Wft-opleidingen. Hiemstra: ‘Cendris heeft een ambitieus groeiscenario. Unique kent de dynamiek van onze branche en is gewend aan onze grote volumes, dat geeft vertrouwen.’
Verdeeld over zes Nederlandse locaties werken ruim 2.000 agents voor Cendris.