Mobile experience in vizier BMW Nederland
BMW Nederland gaat samenwerken met mobile agency aFrogleap, onderdeel van Oxyma. Het automerk zet daarmee een belangrijke stap in de verdere invulling van haar omnichannelstrategie, stellen de betrokkenen.
aFrogleap bedenkt en bouwt mobiele ervaringen. In de samenwerking met BMW gaat het vooral om de juiste combinatie van creatie, data-analytics en marketingtechnologie. ‘We kijken er naar uit om samen met BMW een mobiele ervaring te creëren, waarin zowel de gebruikerservaring als data driven context belangrijkste pijlers zijn. Hiermee kunnen we laten zien dat binnen omnichannel marketing, mobiel een belangrijk kanaal is’, verklaart Ben van der Veer, commercieel directeur van de genoemde mobile agency.
Twee jaar terug trok BMW nog op met 2organize voor de ontwikkeling en uitvoering van haar klantcontactstrategie, met als doel het verder versterken van de dialoog met klanten in Nederland.
- omnichannel
- mobile experience
- samenwerking
- data-analytics
- aFrogleap
- BMW Nederland
- mobiele klantervaring