Tele2 houdt vast aan Transcom
Klantcontactspecialist Transcom heeft een hernieuwde overeenkomst gesloten met Tele2 voor het verzorgen van customer care diensten in zeven landen, waaronder Nederland. Sinds 1995 weten de twee partijen elkaar al te vinden.
Volgens nieuwsdienst Reuters is Tele2 de grootste klant van Transcom, goed voor ongeveer vijftien procent van de omzet. Circa 2.000 medewerkers zouden momenteel dedicated voor de telecomaanbieder werken en multichannel klantenservice en support blijven bieden aan klanten in Zweden, Nederland, Duitsland, Estland, Letland, Litouwen en Kroatië.
Groningen
‘In de afgelopen jaren hebben we ons partnerschap met Tele2 versterkt, met een focus op het leveren van consistente en efficiënte klantenservice op wereldniveau. Samen hebben wij het voor elkaar gebokst om ambitieuze doelen op het gebied van klanttevredenheid te behalen. Ik ben dan ook zeer verheugd met deze nieuwe overeenkomst’, zegt Johan Eriksson, president & ceo van Transcom.
In Nederland opende het facilitaire contactcenter begin dit jaar zijn vijfde locatie in Groningen.