Klantinteractie verhogen middels XPS
Xirrus, leverancier van geavanceerde wifi-netwerken, introduceert XPS. Xirrus Positioning System maakt het voor bedrijven mogelijk om de locatie van 100.000 draadloze netwerken te bepalen, zodat zij hun klanten gepersonaliseerde ervaringen kunnen bieden.
Het vermogen om locatiegegevens voor tienduizenden draadloze apparaten tegelijk te verwerken, opent volgens de aanbieder de deur naar diverse bedrijfsspecifieke toepassingen. Xirrus zinspeelt onder meer op het aanbieden van unieke gebruikservaringen voor winkelcentra, congresgebouwen, en sportstadions. ‘Bedrijven die gasten draadloze connectiviteit aanbieden, kunnen XPS inzetten om hun klanten verbonden en gepersonaliseerde ervaringen te bieden, zoals integratie met social media voor het aanmeldproces, speciale promoties op locatie en loyaliteitsprogramma’s’, schrijft de organisatie in haar persbericht. Op deze manier kunnen partijen zich van de concurrentie onderscheiden. Zo kunnen retailers hun displaylocaties optimaliseren, ziekenhuizen eenvoudiger medische apparatuur lokaliseren en sportliefhebbers kunnen horecastands met korte wachtrijen vinden.
Eén van de promotors van XPS, is WIFI Metropolis. ‘Positieve klantervaringen zijn onmisbare ingrediënten voor zakelijk succes, zeker in de retail- en vervoersector’, meent Gregory Smith, ceo van genoemd bedrijf. ‘De identificatie van de locatie van draadloze clients maakt draadloze connectiviteit voor gasten tot een krachtige tool voor klantinteractie en maakt het mogelijk om nieuwe diensten aan te bieden.’ De betreffende oplossing is per direct verkrijgbaar.
- Xirrus
- customer experience
- XPS
- verbinding
- klantinteractie
- mobile
- draadloze connectiviteit
- netwerk
- wifi