NICE haalt inContact binnen
NICE Systems heeft de acquisitie van inContact, aanbieder van cloudcontactcentersoftware, afgerond. De combinatie biedt de markt een ‘geïntegreerd contactcenterplatform dat is uitgerust met een geavanceerd analytics gedreven workforce optimization (WFO) suite in de cloud’.
De krachtenbundeling stelt organisaties onder meer in staat een Experience Center te creëren, dat het routeren van interacties real-time aanpast aan medewerker- en klantpersona’s en intenties van klanten begrijpt over de gehele omnichannel klantreis. Volgens het softwarebedrijf zorgt zo’n benadering ervoor dat organisaties tijdig kennis kunnen nemen van de individuele klantwensen, daar op kunnen anticiperen en reageren door gebruik te maken van het beste contactkanaal dat zowel aansluit op klantvoorkeuren als de aard van een specifieke situatie.
Paul Jarman, ceo van inContact, geeft aan blij te zijn zich bij NICE te voegen en heeft hoge verwachtingen. ‘Het koppelen van onze technologie, ervaring in de cloud en een getalenteerd team met een marktleider met zo’n sterke positie in termen van technologie, expertise en klantbestand, zal zich uitbetalen voor organisaties die willen beschikken over de beste tools met maximale flexibiliteit en waarde’, meent hij.
- acquisitie
- WFO
- NICE Systems
- workforce optimization suite
- inContact
- omnichannel
- cloudcontactcentersoftware