Coosto en Webcare Company vinden elkaar
‘Voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid’ gaan Coosto, expert in webcaretooling, en The Webcare Company, specialist in social service, kennis en informatie uitwisselen. De krachtenbundeling is per 1 januari 2017 ingegaan.
‘Vanuit The Webcare Company ontwikkelen we consultancyprogramma’s die naadloos aansluiten op de specifieke behoeften van nieuwe en huidige klanten van Coosto’, verklaart business development director Ludo Raedts van The Webcare Company. Door expertise te delen en klanten naar elkaar door te verwijzen stellen de twee bedrijven klanten in staat snel en adequaat hun social media activiteiten uit te breiden of te professionaliseren.
De genoemde social service specialist werkt sinds kort ook nauw samen met online marketingbureau Tribal en e-commerce developer Jaagers. Zij bieden gezamenlijke oplossingen voor de gehele online customer journey. Coosto ging eerder een overeenkomst aan met contentexpert LexisNexis.
- social media monitoring
- kennisdeling
- informatie uitwisselen
- The Webcare Company
- krachtenbundeling
- Coosto
- webcaretooling
- social service
- expertise
- webcare