CRM Factory verder als Smart Connections
CRM Factory, aanbieder van oplossingen voor klantrelaties, gaat voortaan verder als Smart Connections. Met de naamswijziging wil het bedrijf aangeven meer aan te bieden dan alleen softwareoplossingen.
In de afgelopen 10 jaar heeft CRM Factory zich naar eigen zeggen ontwikkeld tot een full-service dienstverlener, naast het leveren van softwareoplossingen op het gebied van het creëren en managen van klantrelaties.
Klantdialoog
CRM Factory stond vooral bekend om hun klantdialoogprogramma's en platforms voor ‘slimme’ software. Het bedrijf wil echter op een bredere manier waardevolle klantrelaties creëren. Hieronder wordt onder meer het ontwikkelen van data driven klantdialoogprogramma's verstaan.
Ook het verbinden van de klantstrategie (customer engagement strategy) met de werkvloer neemt een belangrijke plek in. Daarnaast zijn organisaties ook vaak op zoek naar data driven mensen en levert Smart Connections daarvoor data-analisten, databasemarketeers en online marketeers. Het gaat hierbij om zowel vast werk als tijdelijke vacatures.
- strategie
- CRM Factory
- klantrelaties
- customer engagement
- Smart Connections
- klantdialoog
- dienstverlening
- data driven
- CRM