Transformation.ai maakt flexibel klantreisplatform

Transformation.ai maakt flexibel klantreisplatform
  • 30 maart 2017
  • Redactie

Transformation.ai heeft een nieuw platform ontwikkeld voor het in beeld brengen van klantreizen. De software heeft een flexibel karakter dat is gebaseerd op planning en strategie.

Met het platform is het mogelijk om touchpoints digitaal te verzamelen en deze in verschillende klantreiskaarten te plaatsen. Per kaart kunnen deze punten aangepast worden. Aan elk punt kunnen bovendien feedbackformulieren gekoppeld worden, zoals onderzoeken van SurveyMonkey, marketingautomatisering van Hubspot, Salesforce CRM en anderen, waarna deze de context van elk touchpoint automatisch aanpassen.

Betere klantbeleving
Aan de hand van trackingsoftware kunnen veelvoorkomende bewegingen rond touchpoints worden herkend. Hier naar handelen kan volgens de makers tot betere klantbeleving leiden. Greg Marlin, oprichter en ceo van Transformation.ai, licht toe: ‘Dit biedt ceo’s en senior strategisch management een ongehoorde transparantie over de hele klantreis en een mogelijkheid om een visie te ontwikkelen op basis van klantervaring.

Tijdens het Nationaal Customer Contact Congres op 18 mei staat het thema 'Customer Journey in Control' centraal. Bekijk voor meer informatie de website.




comments powered by Disqus