TravelBird lanceert realtime reishulp via app
Online reisorganisatie TravelBird heeft een nieuwe app-functie gelanceerd waarmee realtime-assistentie aan reizigers kan worden geboden. Het bedrijf stelt dat het met de toepassing een primeur heeft in de reisbranche.
De functie, beschikbaar op zowel iOS als Android, houdt reizigers ook tijdens hun reis automatisch up-to-date met relevante informatie. Als een klant bijvoorbeeld uit het vliegtuig stapt en de app opent, toont de functie meteen de volgende stap van de vakantie. Dat kunnen details zijn van een huurauto of een routebeschrijving als reizigers vanuit het stadscentrum terug willen keren naar hun hotel.
Feedback
Naast de automatische verstrekking van relevante informatie, is het voor reizigers ook mogelijk om feedback geven over het verloop van de reis door sterren te geven. Ook kunnen ze, indien gewenst, direct contact opnemen met een adviseur van TravelBird voor assistentie.
Ceo Symen Jansma, die binnenkort wordt opgevolgd door Steven Klooster, stelt: ‘We willen dat onze reizigers weten dat ze hulp kunnen krijgen op elk moment van hun reis. Met realtime-assistentie en onmiddellijke feedback zijn onze toegewijde vakantieadviseurs slechts enkele klikken verwijderd. Zo kunnen reizigers ons op een snellere en efficiëntere manier om hulp en advies vragen. Hiermee zijn we de eerste om de klantendienst binnen de toeristische sector op een proactieve en gepersonaliseerde manier te benaderen.’
- klantcontact
- TravelBird
- reizen
- klantenservice
- Symen Jansma
- feedback
- app
- Steven Klooster
- hulp
- assistentie