Pulse en AXtension haken aan bij CRM Partners Group
CRM Partners Group, specialist in customer engagement, breidt deze week uit met de Venlose bedrijven Pulse en AXtension. Samen zetten de nieuwbakken partners in op een integrale aanpak van bedrijfsprocessen.
‘Wij zien dat klanten in toenemende mate behoefte hebben aan een meer geïntegreerde benadering van hun digitale transformatie. Wij helpen onze klanten om geliefd te zijn bij hun klanten, maar daarvoor moeten wel alle processen in de organisatie op elkaar afgestemd zijn. Dit geldt zowel voor de processen die zichtbaar zijn voor de klant als voor de interne processen van een organisatie’, aldus Emiel Putman, oprichter en ceo van CRM Partners Group, over de actuele toevoeging. Aanvullend geeft hij aan dat Pulse en AXtension al jaren een toonaangevende rol spelen op het gebied van backoffice-oplossingen en daarmee een waardevolle aanvulling zijn op de positie die bedrijf inneemt op het vlak van frontoffice-oplossingen. ‘Binnen CRM Partners Group wordt alle expertise van de bedrijven bij elkaar gebracht en verder uitgebouwd. We zijn hiermee één van de eerste Microsoft Partners in Europa die serieus werk maakt van een complete end-to-end-oplossing’, klinkt het stellig.
Historie
De Venlose ondernemer Nico Tissink richtte Pulse in 1986 op samen met zijn compagnon. Verdeeld over vestigingen in Venlo en Deventer werken er inmiddels 140 werknemers. In 2007 kwam daar AXtension bij. Dit bedrijf, dat momenteel dertig medewerkers op de payroll heeft, ontwikkelt additionele standaard softwareoplossingen op het Microsoft Dynamics 365-platform.
Sinds 2010 is de dagelijkse leiding van Pulse in handen van Hiljon te Boome en Ton Hagens, terwijl Myra-Bella Prins dat bij AXtension doet. Zij blijven ook na de overname aan als directie van de beide bedrijven en participeren in de CRM Partners Group. Hiljon Te Boome, director Operations bij Pulse, over de krachtenbundeling: ‘Vanaf de eerste kennismaking ervaarden wij dat CRM Partners een warme cultuur heeft, net als Pulse, en dat het draait om mensen en samenwerken. De verbinding maakt onze werkomgeving nog inspirerender.’ Myra-Bella Prins, ceo AXtension, vult aan: ‘Wij geloven erin dat juist die samenwerking ons verder zal brengen. Door de bundeling van onze kennis en kunde, maar vooral door het bij elkaar brengen van onze mensen, liggen er heel veel kansen om een duurzame werkgever te zijn en om onze klanten en partners ook in de toekomst succesvol te bedienen.’
- samenwerking
- integrale aanpak
- backoffice
- customer engagement
- uitbreiding
- bedrijfsprocessen
- AXtension
- partnership
- Pulse
- frontoffice
- digitale transformatie
- CRM Partners
- Microsoft 365