Frontline: helft aandelen naar medewerkers
Na een ‘zorgvuldige strategische heroriëntatie’ heeft Frontline Services ervoor gekozen om volledig autonoom door te groeien. Op termijn zal 100% van de aandelen in handen van de medewerkers en directie komen, zo laat de in Vianen gevestigde expert op het gebied van klantcontactoplossingen vandaag aan CustomerFirst weten.
‘Afgelopen jaar is er door verschillende partijen interesse getoond in Frontline’, reflecteert algemeen directeur Marcel Reuvers. ‘Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid (…) heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf. Wij wilden dat de continuïteit voor een langere termijn goed gewaarborgd werd. Wij zijn dan ook blij en trots dat ongeveer de helft van de medewerkers heeft geïnvesteerd in de aandelen van Frontline.’
Reuvers en GertJan Coolen – mede-oprichter en huidig CTO van CC4Skype – blijven betrokken als aandeelhouder en directie, echter zij doen ook een stapje terug om zich meer richten op CC4Skype (contactcenteroplossing voor Skype for Business en Microsoft Teams).
- aandelen
- Frontline Services
- strategische herorientatie
- GertJan Coolen
- CC4Skype
- groei
- klantcontactoplossingen
- Marcel Reuvers