FBTO wil online klantervaring naar nieuw niveau tillen
FBTO wil zijn digitale strategie verder uitbouwen en heeft daarvoor de hulp van digital agency Dept ingeschakeld. 'Jij kiest' wordt in essentie de boodschap.
Dept gaat de Friese verzekeraar ondersteunen op het gebied van strategie, concept en design. ‘FBTO timmerde al langer aan de weg met digitale oplossingen en wil nu ook de online klantervaring naar een nieuw niveau tillen’, licht Danijel Bonacic, strategic director bij Dept, toe. ‘Wij gaan helpen bij de ontwikkeling van het nieuwe websiteconcept, dat de klant een gepersonaliseerde ervaring moet bieden. Ook zorgen we samen met de scrumteams van FBTO voor de implementatie.’
Allround klantbeleving
Patrick Vroklage, manager customer journey bij FBTO, vult aan: ‘Van oudsher zijn wij een verzekeraar die het vertikt om in hokjes te denken. Onze klanten kiezen zelf wat ze willen verzekeren, maar we willen hen ook vrijheid geven op welk kanaal ze dat doen. Daarom worden de customer journeys vanuit alle touchpoints met elkaar verbonden en geoptimaliseerd, om zo een geïntegreerde allround klantbeleving te bieden.’
Noot: in de laatste CustomerFirst-editie van dit jaar, nummer 11/12, lees je meer over de klantcontactstrategie van FBTO.