Adobe en ServiceNow sleutelen samen aan ‘naadloze digitale workflows’
ServiceNow, leverancier van enterprise IT-oplossingen, en softwareleverancier Adobe zijn een partnership aangegaan. Ze geven aan samen te werken ‘aan een unieke oplossing waarmee merken customer experience data van Adobe kunnen samenvoegen met klantdata, om zo naadloze digitale workflows en gepersonaliseerde klantervaringen te kunnen bieden via alle touchpoints’.
Volgens de nieuwbakken partners passen organisaties customer engagement-oplossingen toe om de digitale ervaringen van klanten beter te begrijpen en te personaliseren, echter bevinden deze data zich vaak in silo’s en er ontbreekt een koppeling met klantenservice. Afdoende reden voor ServiceNow om zjn Now Platform te integreren met het Experience Platform van Adobe.
‘Klanten eisen buitengewone ervaringen en bedrijven willen klantenservice en engagement veranderen’, stelt John Donahoe, president en ceo van ServiceNow. ‘Samen maken ServiceNow en Adobe naadloze digitale workflows mogelijk waar klanten naar op zoek zijn en die bedrijven willen bieden.’ Zijn collega Shantanu Narayen (president en ceo van Adobe) is eensgezind: ‘Het bieden van gepersonaliseerde, real-time klantervaringen is de kern van elke succesvolle organisatie. Middels dit partnership kunnen we organisaties real-time bruikbare data bieden gedurende de hele klantreis, zodat ze hun digitale business beter kunnen beheren en laten groeien.’
- klantenservice
- customer experience
- partnership
- Adobe
- klantreis
- ServiceNow
- digitale workflows
- customer engagement
- customer journey