Peter van Balsfoort nieuwe ceo BBP Media
Paul Petermeijer, uitgever van vaktitels CustomerFirst, MarketingTribune, Twinkle en Marketingfacts, doet een stap terug in de organisatie. Peter van Balsfoort volgt hem per direct op in de functie van algemeen directeur van BBP Media.
‘Peter is een intelligente, gepassioneerde en betrokken kerel met geweldige communicatievaardigheden. Hij kent het bedrijf als geen ander en is jarenlang mijn rechterhand geweest. Daarom voelt deze stap ook zeer natuurlijk voor mij’, aldus Petermeijer, die er alle vertrouwen in heeft dat Peter in staat is om BBP Media naar de volgende fase te brengen. Petermeijer verdwijnt niet uit beeld; hij blijft meerderheidsaandeelhouder, adviseur en betrokken bij bepaalde projecten.
Eer
De nieuwe directeur laat weten uit te kijken naar deze nieuwe fase: ‘Ik ben enorm vereerd en trots dat ik deze kans heb gekregen. In alle jaren dat ik bij BBP Media heb gewerkt, is Paul een goede mentor geweest. Daarvoor zal ik altijd dankbaar zijn. Ik kijk er erg naar uit om dit nieuwe hoofdstuk bij BBP Media te starten.’
Van Balsfoort startte 18 jaar geleden als stagiair binnen BBP Media. Tot voor kort was hij commercieel directeur van dit in Woerden gevestigde b2b-mediabedrijf.