Zorgeloze ontbijtservice
Zuivelcoöperatie Campina start een campagne in samenwerking met Boomerang Agency om een zuivelontbijt bij jonge klanten tot aan de voordeur te bezorgen. Klanten in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht kunnen via Instagram van de service gebruikmaken.
Middels de service wil het merk inspringen op de behoefte aan snel gemak in de ochtend. 'Men ziet de voordelen van yoghurt of kwark in de ochtend, maar de associatie met 'gemak' leeft nog niet voldoende’, aldus brand manager Nicolette de Weerd. Campina wil met name jongere klanten aanspreken met de campagne, aangezien zij het gewend zijn om ‘op ieder moment van de dag alles te kunnen regelen en bestellen’.
Klantbetrokkenheid
FrieslandCampina gaf tijdens een eerder interview al aan de klantverwachtingen te willen overtreffen. Om de customer experience te analyseren, zetten ze enquêtes in. ‘We kunnen verder door de feedback van klanten en we kunnen laten zien dat we hen serieus nemen. Feedback zien we echt als een extra kans.’ De zuivelonderneming zet daarom vaak panels in. Ook is er een customer insights team opgezet. ‘We zijn continu bezig om consumenten met ons mee te laten denken. Dan kunnen we dat stapje extra zetten.’
- doelgroepgericht
- service
- campagne
- FrieslandCampina
- customer insights
- dienstverlening
- klantfeedback
- Boomerang Agency