Ace & Tate ziet digipotentie
Het Nederlandse Ace & Tate verbetert de virtuele ‘try-on-service’ de komende periode aanzienlijk om online en offline gepersonaliseerd advies te geven. Het brillenmerk streek hiertoe ruim € 14 miljoen op tijdens een recente financieringsronde.
Ace & Tate steekt het opgestreken groeigeld in nieuwe omnichannel klanttechnologieën om de overlap tussen online en offline belevingen glad te strijken. In Nederland en Duitsland kunnen klanten gebruikmaken van online oogtests. Het bedrijf wil dit jaar ook investeren in fysieke aanwezigheid met 16 nieuwe winkels in Europa.
‘Dankzij deze financieringsronde kunnen we onze fysieke en digitale retailkanalen nog verder verenigen en een frictieloze, meer gepersonaliseerde winkelervaring creëren voor onze klanten’, aldus ceo Mark de Lange. Het online merk wil zich daarbij meer gaan focussen op duurzaamheid en klimaatvriendelijkheid.
(Via collegatitel Twinkle)
- Lees hier de klantvisie van Ace & Tate.
- winkelervaring
- customer experience
- personalisering
- omnichannel
- tech
- Ace & Tate
- advies
- digitalisering
- beleving
- klantbeleving