Stern egaliseert digitale klantervaring
Mobiliteitsbedrijf Stern gaat een samenwerking aan met Webstores om tot een nieuwe digitale klantstrategie te komen. De propositie wordt gedaan vanuit één merk, waarmee de organisatie verdergaat onder één platform en een eenduidige klantervaring.
Het automotiveconcern vertegenwoordigt diverse automerken, van Mercedes-Benz tot Land Rover en Opel. In de loop der jaren zijn er ruim 30 websites ontstaan en passeerden meerdere bedrijfsnamen de revue, die nu worden samengebracht onder één platform. Deze zogeheten nieuwe monobrand strategie moet voor een consistente gebruikservaring zorgen, die zich automatisch aanpast op alle touchpoints tijdens de customer journey. Bij het ontwikkelen van het nieuwe platform speelt klantdata tevens een grote rol voor een gepersonaliseerde customer experience.
Omnichannelen
Webstores zegt uit te kijken naar een jarenlange intensieve samenwerking. Commercieel directeur Henri Willems: ‘De komende periode gaan we het platform doorontwikkelen en zullen er veel innovatieve functionaliteiten worden toegevoegd. We zien ernaar uit om Stern de komende jaren nog verder te helpen in hun digitale transformatie en omnichannel strategie.’
- user experience
- klantstrategie
- digitalisering
- gebruiksgemak
- omnichannel
- customer experience
- digitale transformatie
- platform
- klantervaring
- monobrand
- Stern