Gelderse vestiging voor 2Contact
2Contact breidt per september uit en opent een nieuwe vestiging in Nijmegen. Het facilitaire contactcenter wil de fysieke plek een nieuwe functie geven. ‘We zien het kantoor inmiddels veel meer als landingsplek en sociale hub voor nieuwe medewerkers, dan als een werkplek met aanwezigheidsplicht.’
Het facilitaire contactcenter stelt in te springen op de groeiende vraag vanuit opdrachtgevers en op kansen in de arbeidsmarkt. Operationeel directeur Matthijs Bakker: ‘Als gevolg van corona kunnen we op dit moment aan goed personeel komen. Dat heeft ervoor gezorgd dat we hebben besloten nu uit te breiden.’ Nijmegen wordt de derde vestiging van de klantcontactspecialist. Een logische keuze, stelt Bakker, wegens de ‘demografische opbouw, arbeidsmarkt en concurrentie’.
Het nieuwe normaal
2Contact vangt met zo’n duizend medewerkers het klantcontact op voor onder meer KPN, DPG Media en VodafoneZiggo. Desalniettemin is de ruimte op de werkvloer beperkt. Het gevolg van een veranderende werkwijze, vertelt de operationeel directeur. ‘De kantoorlocatie is niet langer de centrale plek van waaruit al ons klantcontact gevoerd moet worden.’ Het bedrijf is voornemend om meer medewerkers te laten thuiswerken.
> 2Contact komt voor in de Top 17 Facilitaire Contactcenters. Lees hier meer over deze brancheparels.
- customer experience
- thuiswerken
- customer service
- contactcenter
- kantoor
- 2Contact
- cc
- CSM
- klantenservice
- facilitaire contactcenters