Vrouwelijke ambassadeurs promoten wehkamp
Wehkamp roept vrouwen op zich aan te melden voor de onlangs gelanceerde community ‘Wehkamps Women Club’. Met dit initiatief biedt het online warenhuis de vrouwelijke klant een podium, met als doel hen te transformeren tot merkambassadeurs.
Het warenhuis zegt dat vrouwelijke modeliefhebbers, die actief zijn op Instagram, zich kunnen aanmelden voor deze club. Wehkamp selecteert uit deze aanmeldingen elke maand tien vrouwen die een box ontvangen met producten uit hun assortiment en vraagt hen hier inspirerende content mee te maken. Deze content zet het warenhuis in via haar eigen kanalen, zoals nieuwsbrieven, Instagram en de website.
NA-KD werkt al langer met de content van fans om klantbinding te realiseren. ‘Klantenbetrokkenheid via social media is voor NA-KD erg belangrijk. Engagement kan namelijk leiden tot sterkere relaties met consumenten en tot gunstige resultaten voor het bedrijf: verhoging van merkloyaliteit en positieve invloed op het koopgedrag.’
Lees ook: Data is booming bij Wehkamp
- customer experience
- community
- wehkamp
- klantinteractie
- klantbeleving
- ambassadeur
- klantgericht
- klantcontact