Lidl komt met WhatsApp-klantenservice
Lidl experimenteert met een klantendienst via WhatsApp, hiermee kunnen klanten sneller een medewerker bereiken bij vragen.
Via de app kunnen consumenten die op zoek zijn naar snelle ondersteuning bij dagelijkse vragen binnen 30 minuten een antwoord verwachten. Het WhatsAppcontact is met name handig voor de ‘on-the-go shoppers’, dit zijn klanten die naar de supermarkt onderweg zijn of al in de winkel staan.
Snelle klantervaring
De service wordt deze week exclusief uitgerold in Ierland. ‘Het ontwerpen van een snelle, gemakkelijke en bevredigende klantervaring is de kern van ons bedrijfsmodel en we zijn verheugd dat we dit momentum nu op een innovatieve en naadloze manier kunnen voortzetten vanuit onze fysieke winkels naar onze digitale aanwezigheid’, aldus Eoin Comerford, hoofd klantenservice van Lidl Ierland en Noord-Ierland.
- communicatie
- klantbeleving
- klantenservice
- digitalisering
- klantgericht
- klantcontact
- supermarkt
- dienstverlening
- Lidl
- customer service
- online klantervaring
- klantervaring
- technologie